tiistai 8. joulukuuta 2015

Päivän linkki

Särkynyt sydän tekee hyvää – komea sähkömies voi parantaa rakkaushaavan

Tuli hymy. Tutulta kuulosti tuo, että sitä ykskaks yllättäen alkoikin nähdä ympärillään kaiken maailman söpöläisiä; olin elossa.

Joskus elokuussa muistan havahtuneeni siihen, että joku katsoi minua naisena. Ei ketään kaunotarta takanani, vain minä maleksin aukiolla hajamielisesti eteenpäin sillä kertaa. Tarkistin. Kyllä se katse ihan minua seurasi. Outo tunne, olin niin kauan - vuosia -  tottunut olemaan näkymätön. Se tönäisi hellästi minussa jotain uinuvaa, ravisteli vähän. Siitäkö tämä hullutus sitten lähti?

8 kommenttia:

  1. Olen siis todistettavasti elossa sillä olen nähnyt söpöläisiä ympärilläni :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yläpeukku sille ja malja elämän pienille iloille :)

      Poista
  2. Heh :) samat fiilikset...mulla tää "hullutus" lähti myös elokuun alun yhdestä ravintolaillasta, kun tajusin, että hei mullahan on kysyntää :D...ja siinä hetkessä löysin oman kauan kadoksissa olleen naiseuteni uudelleen! On ihanaa olla NAINEN :)) nostan myös täällä maljan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kilistyksen paikka :)
      Itselleni se löytynyt naiseus on vielä pala liukasta saippuaa: yhdessä hetkessä tukevasti käsissä ja toisessa taas livakassa kaaressa lattialla, sokkelin alle karanneena. Joskos tämä joskus stabiloituisi vähän :/

      Poista
  3. Malja nousee täälläkin; Ihanaa olla nainen. Kun vuosia on näkymätön, hajuton ja varmaan mautonkin, tekee hyvää kuulla tai tuntea olevansa jotain muuta. Sitten, kun se toistuu, ja toistuu vielä uudelleen, siihen alkaa vähitellen uskoa. Olenkin nainen. Kelpaakin jollekin, jopa usealle. Lopulta voin jopa valita, että kenelle, niin nainen minä olen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valinnanvapaus, ai että se onkin hyvä syy maljalle! Joutunen kohta poksauttamaan toisenkin pullon auki :)

      Poista
  4. Elämä puhuu kehosi kautta, huomio synnyttää läsnäoloa ja itsen hyväksyntää. Kun voit paremmin, vedät myös puoleesi katseita. Ihana kehä ja hedelmällinen maaperä, jossa erohehku voi puhjeta koko loistoonsa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Erohehku, ihana sana!

      Tuo hyväksynnän ja huomion kierre on totta. Sen kanssa saakin vähän nähdä vaivaa, että se kierre pysyisi positiivisena, eivätkä huonot kokemukset pääse dominoimaan.

      Poista